به گزارش میراثآریا، سیدمجتبی طباطباییزاده، گفت: این ارتباط تلفنی مستقیم با شهروندان از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۹ تیرماه جاری و از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ برقرار شد که حضور در مرکز، گامی عملی در مسیر شفافسازی، اعتمادسازی و تقویت پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی به مردم است.
دستیار مردمی مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اهمیت دسترسی آسان مردم به مسئولان تصریح کرد: این برنامه با هدف تسهیل در دریافت دغدغهها، پیشنهادات و مشکلات مردمی و پیگیری بیواسطه موضوعات توسط مدیرکل در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.
او ادامه داد: تعامل مستقیم و بدون واسطه، زمینهساز شناخت بهتر نیازهای واقعی جامعه و گامی مؤثر در راستای بهبود خدمات در حوزههای میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خواهد بود.
در پایان، طهرانی مقدم ضمن استقبال از تماسهای مردمی، بر تداوم این رویکرد و ضرورت شنیدن صدای مردم در سیاستگذاریها و اجرای برنامههای توسعهای تأکید کرد.
انتهای پیام/

نظر شما